sâmbătă, 2 februarie 2008

Plimbare prin Bucuresti in zi de primavara

A fost o zi frumoasa de primavara, azi 02.02.2008. Cu soare si atmosfera linistita. M-am plimbat de-alungul bulevardului Kiseleff, de la Piata Victoriei pana la cea a Presei libere. Am intrat pentru prima data in viata mea, la 25 de ani fara o zi, in muzeul Grigore Antipa. Am admirat o colectie de schelete de dinozaur din Patagonia (fasie de teren din sudul Argentinei si a statului Chile, marginita de muntii Anzii). A fost prima expozitie de acest fel vazuta, si cu siguranta nu ultima. Am aflat cu aceasta ocazie de existenta dinozaurilor cu pene, care erau de marimea unui cocos (Buitreraptor) :-)
Am mers mai departe pe bulevard, printre sedii de partid, ambasade, vile si case darapanate. O atmosfera linistita, intr-o zi de sambata, care, mi-a adus un pic aminte de linistea din cartierele de case ale oraselului Rehoboth. Orice s-ar intampla, desi am 5 ani de cand sunt in Bucuresti, am foarte multe de viztat in continuare.
Ajuns la capat, am traversat parcul Herastrau, pana la Piata Aviatotilor. Destul de populat, dar nu ca intr-o dupa-masa de duminica, de la sfarsit de primavara. A crescut vizibil numarul copiilor cu role sau biciclete, semn ca o simpla plimbare nu este de ajuns, si se incearca combinarea cu un hobby, sau o activitate sportiva.
Concluzia zilei: decat sa stau in casa la computer in week-end, mai bine incerc sa descopar ceva nou, sa vizitez sau sa ma plimb. Dar nu tot singurei ;-)


Niciun comentariu: