joi, 25 octombrie 2007

First blog

Salut!

Probabil ca cel mai simplu ar fi ca la inceputul acestui blog sa vorbesc despre mine, despre ocupatiile mele si despre pasiuni. Nu realizez in acest moment ce mod de comunicare trebuie sa abordez (personala, impersonala) cu cititorul, insa sper sa reusesc sa captez atentia. Nu cred ca este o idee buna sa aduc prea multe detalii in text, dar nici sa pun doar poze pentru vizualizare unei anumite teme.

Asadar, in acest moment am 24 de ani, sunt student la Facultatea de Marketing din cadrul ASE Bucuresti, in anul IV. Am fost reangajat la al doilea job avut, cel de la Eos-KSI, si anume cel de colector debite. Este un job dificil, dar daca ii acord atentia cuvenita, sunt sigurca voi rasplatit asa cum se cuvine din punct de vedere profesional, dar si financiar. Este un loc de munca care ma ajuta sa imi dezvolt skill-ul de comunicare cu oamenii din jur, sa cunosc , sa dialoghez si sa inteleg o mare diversitate de oameni, fiecare cu problemele sale, mai mici sau mai mari.

Pana in aceasta vara (2007) nu am avut posibilitatea, si poate nici dorinta de a calatori in afara tarii. Insa, acum, ama fost in Statele Unite ale Americii, mai exact in Delaware, la malul Oceanului Atlantic. A fost un interval de timp care va conta enorm pt mine, am intalnit o multime de oameni, fiecare cu povestea sa, daca pot spune asa. Majoritatea erau unici in felul lor de a fi si imi este dor de ei. De asta imi doresc sa ma intorc in acele locuri, sa ii mai vad la chip, sa mai invat cate ceva de la ei, sa vizitez o alta parte a lumii. Insa, acest lucru probabil ca nu se va intampla mai devreme de anul 2009 (planuri pe termen lung :-D ), insa se va ipetrece la un moment dat. Este vorba in primul rand de Ever Argueta, Bob Desler, Rick Perez, managementul hotelului Atlantic Sands unde am lucrat, oamenii de la Kings Creek Country Club, restaurantul unui club de golf, care a reprezentat al doilea meu job, baietii si fetele pe carea le-am intalnit in Rehoboth Beach veniti cu rogramul Work & Travel. Am sa incerc de-alungul timpului sa vorbesc un pic despre fiecare din persoanele enumerate, in masura timpului disponibil.

Ar mai fi de vorbit desre pasiunile mele: filmele si serialele SF & fantasy, marketingul (deocamdata doar la nivel teoretic), computerele (incerc sa citesc/aflu informatii despre noi tehnologii, sa invat cum se programeaza (C++ si Java), webdesign sau cum sa ma joc cu imaginile din punct de vedere al graficii), plimbarile (care sper ca in viitor sa devina excursii, sa vad si eu Romania mai mult decat pana acum), fotbalul (privitul la televizor, doar sunt fan Arsenal Londra si FC Barcelona; ;a stadion nu mai am de gand sa merg, din cauza lu` nea gigi, stie el de ce), jocurile pe computer (dar nu mai am timp de asa ceva, din pacate :-( ). Cam astea ar fi in mare lucrurile pe care le fac intimpul celor 24 de ore ale zilei, celor 7 zile ale saptamanii si celor 52 de saptamani ale anului.

Sunt deschis la orice sugestii din partea oricui, atat despre blog cat si referitoare la persoana mea :-)

Ne "vedem" la urmatorul post!

Niciun comentariu: